ZEUSLA RÖPORTAJ VAKTİ!

Selam arkadaşlar *-* bugün benim için bir ilk olan röportajımı hazırladım. Her hafta iki blogger/vlogger ile sohbetle karışık bazı sorularımızı cevaplandırıyorum. Kura ile belirlemem gerekliydi biliyorum. Ancak ilk iki kişi benim çok yakın arkadaşım. Birisi Selen -sayesinde blog açtım- diğeri de Gizem -ilk book blogger arkadaşım-  Neyse başlasam iyi olacak. 

 

Soru: Ne zaman blog açmaya karar verdin?
Gizem: Doğum günümden sonra. Yani 10 Temmuzda. 
Soru: Blog açmanda birisi etkili oldu mu? Bir blog ya da bir blogger?
Gizem: Kendi kendimi överek oldu. 
Soru: Peki neden blog açtın? Ve nasıl övdün?
Gizem: Kitaplar hakkında yorum yapmayı  seviyorum. Ve aynanın karşısına geçip çok iyi bir okur olduğuma dair şeyler söylüyordum. 
Soru: Peki blogunun adını niçin böyle koydun? -kitapokuyanunicorn.blogspot.com-
Cevap: Aslında bloğumun ve İnstagramdaki adım okuryazarkizz'di sonrasında okuryazarkiz dm attı. Ve ben de kitap okuyan ne olsa diye düşünürken bir "tambılır görl" olaraktan aklıma yünicorn geldi. 
 
Soru: Birinden kullanıcı adını mı çaldın? Pis hırsız. - şaşıran emoji-
Gizem: Hayır,bilmiyordum öyle biri olduğunu. Daha yeniydim booktagram olarak. 
- Burda Gizem'e daha uyuzluk yapardım ama beni öldürmesini pek istemiyorum-

Soru: Ne tarz kitaplar okursun?
Gizem: Genel olarak her tür okuyorum,okumaya çalışıyorum. Çünkü bir türe bağlı kalıp sıkılmak istemiyorum. 

* Ben niye genel olarak distopya  tarzı kitaplara bağlıyım?

Gizemden gelen cevap: Çünkü malsın.*

Soru:  Genelde nerelerden kitap alırsın?
Gizem: Genelde kendi kendime sahiplendiğim kitapçımdan alırım. Oturduğum yere yakın kitapçılar tercihim. D&R'a da bayılmıyorum ayrıca. -oooo laf soktu nidaları yükselir-

Soru: Beğenmediğin kitapları ne yapıyorsun?
Gizem: Beğenmediğim kitap çok nadirdir. Genelde 1-2 ay araştırır öyle alırım. 

Soru: Müzik tarzın nedir?
Gizem: Hepsini dinliyorum. 

Sıra herkese farklı sorduğum daha kişisel sorulara ama önce bir alkış istiyorum sizden ^_^

Soru: Yorumlarını kısa tutuyorsun. Bunun  bir sebebi var mı?
Gizem: Kısa ve öz olmayı severimde ondan. -burda ondan,dokuzdan espirisi yapar ve kusarım-

Soru: Çekiliş yapmayı düşünüyor musun? 
Gizem: Bu konuşa bir şey söyleyemem. Benim sağım solum belli olmaz. Ayrıca bu bir sır şşşşşşh. 

-Aslında biraz ipucu verse gayet güzel olurdu-

Soru: Favori üç filmin ya da dizin neler?
Gizem: Teen Wolf, My Mad Fat Diary, 2 Broke Girls. 

-Burda Stiles, Finn ve Max'e fangirling yapıyor-

Soru: Favori sanatçından bir şarkı önerisi yapar mısın?
Gizem: Nicki Minaj- Anaconda
 -Ciddi misin sen???-

Soru: İlişki durumunun bir kitap karakteriyle olduğunu biliyorum. Kim bu yakışıklı?
Gizem: Thomas -Labirent- 

Soru: Hobin var mı?
Gizem: Yürüyüş yapmayı severim. Ve alışveriş yapmayı ama kitap alışverişi *gözlüklü emoji*

-Benim adım Gizem. Boyum 110. Göz rengimi bilmiyorum. Yürüyüş yapmayı severim. -


Soru: Ne zaman blog açmaya karar verdin?
Selen: Ben zaten Haziran'dan beri blogları takip ediyorum. Daha sonra Büşra diye yakın arkadaşım var. Ben se ona açsam mı ki falan dedim. O da aç diyerek destekledi. Yani diğer bloglara bakarak açmaya karar verdim. 

Soru: Bir blogger seni etkiledi mi? Ilham aldığım bir blog ya da blogger var mı?
Selen: Bir tane değil üç tane var. Dedim ya haziranda blogları takip etmeye başladım. Ilk takip ettiğim üç isim vardı. Iki Kızın Kitaplığı, Obur Kitaplık ve Kitabı Sevda.  Bazı şeyleri onlara bakarak düzenledim. Yani baya seviyorum onları. 

Soru: Neden blog açtın? Daha önce bana günlükle ilgili bir şeyler demiştin. Konuyu biraz açar mısın?
Selen: Okumayı çok seven biriyim zaten. Yazmayı da seviyordum. Ben de bunları birleştirmek istedim. 
-keşke ben de yazmayı sevsem...-

Soru: Bloğunun adı niçin böyle?
Selen: Bir anda çıktı valla. Ben de şaşırdım. Kitapla ilgili bir şey olsun demiştim. E zaten karavanlar da çok şeker :3

-karavan emojisine gönderir-

Soru: Ne tarz kitaplar okursun? Ve genelde nerelerden alırsın?
Selen: Her tür okuyorum. Ama biyografi ve tarih daha önce okumadım. Kitapsihirbazi ve okuokudan alıyorum. 
-okuoku hepimizin aşkı-

Soru: Beğenmediğin kitapları ne yaparsın?
Selen: Önceden öyle kitaplarım vardı ve ben direkt satıyordum. Artık neler sevdiğimi daha iyi anladığımdan ve yorumlarına baktığımdan beğenmediğim kitap almıyorum. 
-bir tek ben mi canım ne isterse alıyorum,araştırmadan-

Soru: Dergi okur musun?
Selen: Blue Jean ve Headbang alırım. Ama bu ay Kafka Okur aldım ve bayıldım. 

Soru: Kafka Okur'un konusu nedir?
Selen: -cevap veremez-  

Soru: Müzik tarzın nedir?
Selen: Genelde rock veya hevay metal dinliyorum. Fakat bu aralar daha sakin müzikler dinliyorum. 

Soru: Favori yazarın kim?
Selen: Rick amca -Rick Riordan-

Soru: Favori şairin var mı? Varsa bir şiirini önerir misin?
Selen: Nazım Hikmet. Bugün Pazar. 

Soru: Aşk yaşadığın kitap karakteri kim?
Selen: Ya şuan baktım da hiç öyle çok sevdiğim yok. Deamon var. O mükemmel. 
-Bence Dee ya da Adam daha mükemmel. Gerçi Adam öldü ama neyse. -

Ikinize de çok teşekkür ediyorum. Ve Gizeme  fotoğrafı hazırladığı için ayrı bir teşekkür ediyorum. 


Selen>> kitapkaravani.blogspot.com
Gizem>> kitapokuyanunicorn.blogspot.com









Share:

2 yorum

  1. Adam konusunda spoi. OOoOo
    Eğer kitapları okumamış olsaydım seni keserdim.

    YanıtlaSil
  2. Ben sana hiç spoiler verir miyim yaaa

    YanıtlaSil